Co warto wiedzieć o produkcie?
Jeżeli w swoim sklepie internetowym sprzedajesz treści cyfrowe lub standardowe produkty (takie jak np. ubrania, zabawki, e-booki czy kursy do pobrania), nasz Regulamin jest dla Ciebie. Wystarczy kilka chwil, by stworzyć dokument. Wolny od klauzul niedozwolonych i zgodny z prawem regulamin możesz od razu umieścić w sklepie internetowym.
Jeśli sprzedajesz w Polsce wybierz regulamin w polskiej wersji językowej. Kupując tę wersję regulaminu w naszym Kreatorze otrzymujesz:
- regulamin sklepu internetowego;
- politykę prywatności i cookies zgodną z RODO;
- regulamin konta, jeśli w Twoim sklepie jest możliwość jego założenia;
- regulamin newslettera, jeśli wysyłasz go do swoich Klientów;
- infografikę Twojego regulaminu, czyli wyciąg najważniejszych informacji przedstawionych w graficznej formie;
- wskazówki dla e-sprzedawcy.
Jeżeli sprzedajesz w Unii Europejskiej wybierz wersję regulaminu w języku angielskim, która opiera się na prawie polskim na podstawie wyboru prawa. Kupując tę wersję regulaminu w naszym Kreatorze otrzymujesz:
- regulamin sklepu internetowego w języku polskim (sprzedaż w Polsce);
- regulamin sklepu internetowego w języku angielskim (sprzedaż w innych państwach UE);
- politykę prywatności i cookies zgodną z RODO w języku polskim i angielskim;
- regulamin konta w języku polskim i angielskim, jeśli w Twoim sklepie jest możliwość jego założenia;
- regulamin newslettera w języku polskim i angielskim, jeśli wysyłasz go do swoich Klientów;
- infografikę Twojego regulaminu w języku polskim, czyli wyciąg najważniejszych informacji przedstawionych w graficznej formie;
- wskazówki dla e-sprzedawcy.
UWAGA! Regulamin sklepu internetowego nie jest dostosowany do poniższych działalności:
- sklepy z alkoholem;
- sklepy z danymi wrażliwymi (leki na receptę, wyroby medyczne, sklepy erotyczne);
- sklepy, w których kliknięcie w przycisk “Kup teraz” nie oznacza jeszcze zawarcia umowy, a więc sklepy, w których ma obowiązywać tryb ofertowy;
- sklepy, w których właściciel sklepu przedstawia jedynie ofertę innego podmiotu, i to ten inny podmiot jest sprzedawcą;
- sklepy, w których oferowane są usługi, a więc nie jest zawierana umowa sprzedaży / umowa o dostarczanie treści cyfrowych, tylko jest jeszcze albo tylko umowa o świadczenie jakichś usług;
- sklepy, w których sprzedawca ma własne metody dostawy albo dostawę ograniczoną do obszaru mniejszego niż cała Polska;
- sklepu oferujące sprzedaż na konkretny rynek zagraniczny / globalnie (jeśli jest to sprzedaż na UE Kreator może zostać użyty);
- sklepy, których działalność wymaga uzyskiwania licencji, koncesji czy innych zezwoleń;
- sklepy ze sprzedażą na odległość poprzez mail lub telefon;
- kursy/szkolenia za wyjątkiem takich, które są udostępniane w formie pliku od razu po zakupie.
Uwaga! Dokument nie jest dostosowany do wyłącznej obsługi przedsiębiorców (np. jedynie w modelu B2B).
Regulamin sklepu internetowego
Dzięki niemu spełnisz ciążące na Tobie obowiązki
i zabezpieczysz swoje interesy.
Wersja polska — dla sprzedających w Polsce
329
zł netto / rok
Wersja polska i angielska — dla sprzedających w Unii Europejskiej
699
zł netto / rok