GPSR – nowe obowiązki dla e-commerce
W tym wpisie wskażemy wspólne obowiązki wszystkich rodzajów podmiotów, o których była mowa w pierwszym artykule z serii dotyczącej GPSR. Opowiemy więc o wspólnych wymogach
W tym wpisie wskażemy wspólne obowiązki wszystkich rodzajów podmiotów, o których była mowa w pierwszym artykule z serii dotyczącej GPSR. Opowiemy więc o wspólnych wymogach
Link building to pojęcie wywodzące się z marketingu internetowego, a dokładniej – pozycjonowania stron www (SEO). Czym jest link-building i jakie ma znaczenie w kontekście
Temat rejestracji znaku towarowego stał się ostatnio bardzo popularny, a wszystko za sprawą możliwości uzyskania dotacji z funduszy SME Fund. Dzisiaj pokrótce przedstawimy Wam co
O ile jeszcze dekadę temu, można było uzyskać znaczną przewagę konkurencyjną otwierając sklep internetowy, tak dzisiaj, sam sklep www nie wystarczy. Dość powiedzieć, że w
W naszym ostatnim artykule tłumaczyliśmy czym jest konwersja oraz jakie znaczenie ma współczynnik konwersji w sklepie internetowym. Dziś kontynuujemy temat i przedstawiamy 10 skutecznych metod na
Współczynnik konwersji sklepu internetowego to jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy parametr jaki powinniśmy śledzić prowadząc działalność sprzedażową online. Czym jest konwersja w e-commerce, w
Newsletter wrócił do łask i ma się dobrze! Mniejsze i większe sklepy internetowe chętnie z nich korzystają jako jednego z narzędzi marketingowych powodujących wzrost sprzedaży
Produkty
Menu
Kontakt
Odbierz aż 20% zniżki na wszystkie nasze dokumenty i pakiety. To idealny moment, aby zabezpieczyć swój sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż!
Odbierz aż 20% zniżki na wszystkie nasze dokumenty i pakiety. To idealny moment, aby zabezpieczyć swój sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż!
Odbierz aż 20% zniżki na wszystkie nasze dokumenty i pakiety. To idealny moment, aby zabezpieczyć swój sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż!