Uznana reklamacja a zwrot kosztów przesyłki
Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej działalności handlowej. Nawet przy najwyższej staranności i jakości produktów, zawsze istnieje ryzyko, że coś może pójść nie tak. Kto więc
Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej działalności handlowej. Nawet przy najwyższej staranności i jakości produktów, zawsze istnieje ryzyko, że coś może pójść nie tak. Kto więc
Współczynnik konwersji sklepu internetowego to jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy parametr jaki powinniśmy śledzić prowadząc działalność sprzedażową online. Czym jest konwersja w e-commerce, w
Newsletter wrócił do łask i ma się dobrze! Mniejsze i większe sklepy internetowe chętnie z nich korzystają jako jednego z narzędzi marketingowych powodujących wzrost sprzedaży
Ostatnio pisaliśmy o tym, jakie największe błędy popełniane są w zakresie obsługi klienta przez osoby zarządzające sklepami internetowymi. W niniejszym poradniku skoncentrowaliśmy się natomiast na
Wysoka konkurencyjność w sektorze e-commerce nie pozostawia właścicielom sklepów internetowych innej możliwości – obsługa klienta musi stać na najwyższym poziomie! Często piszemy o dobrych praktykach
Klienci dodają produkty do koszyka, ale nie finalizują ostatecznie zamówienia? Wyróżnić można wiele przyczyn, które prowadzą do zjawiska “porzuconych koszyków”. Na szczęście, do dyspozycji osób
Opakowanie bez wątpienia stanowi obecnie jeden z elementów promocji produktu i marki. W warunkach wzmożonej konkurencji rynkowej, sklepy internetowe w szczególny sposób próbują zadbać o
Menu
Kontakt
Odbierz aż 20% zniżki na wszystkie nasze dokumenty i pakiety. To idealny moment, aby zabezpieczyć swój sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż!