Jaki powinien być cookie baner zgodny z RODO?
RODO przeprowadziło kilka lat temu małą rewolucję na stronach internetowych, odgórnie wymuszając na właścicielach witryn umieszczenie na nich wielu informacji na temat przetwarzania danych osobowych
RODO przeprowadziło kilka lat temu małą rewolucję na stronach internetowych, odgórnie wymuszając na właścicielach witryn umieszczenie na nich wielu informacji na temat przetwarzania danych osobowych
Temat rejestracji znaku towarowego stał się ostatnio bardzo popularny, a wszystko za sprawą możliwości uzyskania dotacji z funduszy SME Fund. Dzisiaj pokrótce przedstawimy Wam co
O ile jeszcze dekadę temu, można było uzyskać znaczną przewagę konkurencyjną otwierając sklep internetowy, tak dzisiaj, sam sklep www nie wystarczy. Dość powiedzieć, że w
W naszym ostatnim artykule tłumaczyliśmy czym jest konwersja oraz jakie znaczenie ma współczynnik konwersji w sklepie internetowym. Dziś kontynuujemy temat i przedstawiamy 10 skutecznych metod na
Współczynnik konwersji sklepu internetowego to jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy parametr jaki powinniśmy śledzić prowadząc działalność sprzedażową online. Czym jest konwersja w e-commerce, w
Newsletter wrócił do łask i ma się dobrze! Mniejsze i większe sklepy internetowe chętnie z nich korzystają jako jednego z narzędzi marketingowych powodujących wzrost sprzedaży
Ostatnio pisaliśmy o tym, jakie największe błędy popełniane są w zakresie obsługi klienta przez osoby zarządzające sklepami internetowymi. W niniejszym poradniku skoncentrowaliśmy się natomiast na
Menu
Kontakt