
Klient uszkodził towar i chce go zwrócić. Co możesz zrobić? [2025]
Niestety zdarza się, że klient kupuje towar w e-sklepie, a następnie odstępuje od umowy. No cóż, w większości przypadków ma takie prawo! Wystarczy, że złoży
Niestety zdarza się, że klient kupuje towar w e-sklepie, a następnie odstępuje od umowy. No cóż, w większości przypadków ma takie prawo! Wystarczy, że złoży
Ostatnio pisaliśmy o tym, jakie największe błędy popełniane są w zakresie obsługi klienta przez osoby zarządzające sklepami internetowymi. W niniejszym poradniku skoncentrowaliśmy się natomiast na
Wysoka konkurencyjność w sektorze e-commerce nie pozostawia właścicielom sklepów internetowych innej możliwości – obsługa klienta musi stać na najwyższym poziomie! Często piszemy o dobrych praktykach
Klienci dodają produkty do koszyka, ale nie finalizują ostatecznie zamówienia? Wyróżnić można wiele przyczyn, które prowadzą do zjawiska “porzuconych koszyków”. Na szczęście, do dyspozycji osób
Opakowanie bez wątpienia stanowi obecnie jeden z elementów promocji produktu i marki. W warunkach wzmożonej konkurencji rynkowej, sklepy internetowe w szczególny sposób próbują zadbać o
Używanie plików cookies przez współczesne strony internetowe jest standardem – bez tej prostej technologii korzystanie z internetu byłoby zdecydowanie mniej praktyczne. Pisaliśmy już o tym,
AKTUALIZACJA Z DNIA 14.12.2022 r. 1 stycznia 2023 roku to nie tylko Nowy rok, ale również duże zmiany dla sklepów internetowych. Wynikają one z konieczności
Produkty
Menu
Kontakt
Odbierz aż 20% zniżki na wszystkie nasze dokumenty i pakiety. To idealny moment, aby zabezpieczyć swój sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż!
Odbierz aż 20% zniżki na wszystkie nasze dokumenty i pakiety. To idealny moment, aby zabezpieczyć swój sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż!
Odbierz aż 20% zniżki na wszystkie nasze dokumenty i pakiety. To idealny moment, aby zabezpieczyć swój sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż!