Dokumenty prawne niezbędne do uruchomienia sprzedaży dostępne w kilka minut

Skorzystaj ze specjalnej oferty dla Klientów TakeDrop i wygeneruj zgodny z prawem i aktualny regulamin sklepu internetowego oraz politykę prywatności, które pozwolą Ci rozpocząć legalną sprzedaż w Internecie.
Wygenerowaliśmy już ponad 100 000 dokumentów!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.

Zgodne z prawem

Zostały przygotowane przez doświadczonych prawników, dzięki czemu masz pewność, że są zgodne z obowiązującymi przepisami.

Dostępne od razu

Wypełniasz formularz, a Kreator na podstawie udzielonych odpowiedzi automatycznie tworzy gotowe dokumenty.

Stale aktualne

Wybierając abonament masz pewność, że w przypadku zmian prawnych mających wpływ na treść dokumentów, otrzymasz ich zaktualizowane wersje.

Spełnisz obowiązek informacyjny nakładany przez prawo

Posiadanie zgodnego z prawem regulaminu i polityki prywatności jest niezbędne dla legalnej sprzedaży online i uruchomienia płatności. Regulamin zawiera zasady dotyczące warunków sprzedaży, zwrotów i reklamacji, a także dostępnych metod płatności i dostawy. Dzięki powyższym dokumentom spełnisz obowiązek informacyjny, nakładany na Ciebie m.in. przez ustawę o prawach konsumenta i ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO).

Rozpoczniesz legalną sprzedaż
w kilka minut

Odpowiadając na pytania w formularzu wygenerujesz dokumenty niezbędne do prowadzenia sklepu internetowego. Pytania dotyczą Twojej działalności, a większość z nich jest w formie zamkniętej. Bez odpowiedniego regulaminu sklepu nie uruchomisz również płatności a co za tym idzie nie rozpoczniesz zarabiać.

Dokumenty dopasowane
do dropshippingu

Nasz regulamin sprawdzi się w modelu, w którym to Ty wystawiasz dokumenty sprzedaży, a wysyłką towaru bezpośrednio do Klienta zajmuje się hurtownia.  Jest to najpopularniejsza forma dropshippingu, z której korzysta prawie każda hurtowania na rynku.

Wygeneruj niezbędne dokumenty
w trzech prostych krokach

Wybierz pakiet dla Ciebie

Dostępne w Kreatorze dokumenty pozwalają na otwarcie w pełni funkcjonującego sklepu!

Wypełnij formularz

Dzięki Twoim odpowiedziom na pytania w formularzu, gotowy dokument jest dopasowany do Twojego e-sklepu, przy zachowaniu zgodności z prawem.

Pobierz gotowe dokumenty

Dokumenty dostępne są do pobrania w formacie tekstowym, PDF lub HTML – możesz wybrać, która forma jest dla Ciebie wygodniejsza.

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojego e-sklepu!

Pokaż ceny

brutto

netto

Przysługuje Ci 5% rabatu, który naliczy się automatycznie w podsumowaniu zamówienia.

Regulamin sklepu internetowego

Pakiet dokumentów dla sprzedawców posiadających już wewnętrzną dokumentację RODO.

329

to tylko 27,42 zł/miesiąc!
Po roku możesz przedłużyć licencję ze zniżką do -50% ceny produktu.

Pakiet E-Sprzedawcy

Pakiet dokumentów niezbędnych do prowadzenia sprzedaży w sklepie internetowym.

399

to tylko 33,25 zł/miesiąc!
Po roku możesz przedłużyć licencję ze zniżką do -50% ceny produktu.

Regulamin sklepu internetowego

Pakiet dokumentów dla sprzedawców posiadających już wewnętrzną dokumentację RODO.

404,67

to tylko 33,72 zł/miesiąc!
Po roku możesz przedłużyć licencję ze zniżką do -50% ceny produktu.

Pakiet E-Sprzedawcy

Pakiet dokumentów niezbędnych do prowadzenia sprzedaży w sklepie internetowym.

490,77

to tylko 40,90 zł/miesiąc!
Po roku możesz przedłużyć licencję ze zniżką do -50% ceny produktu.

Gwarancja aktualności
względem obowiązującego prawa

Nie tylko Twój biznes się zmienia – prawo również. Z Kreatorem Legal Geek będziesz na bieżąco i dowiesz się od nas o ważnych zmianach. Generując dokumenty w Kreatorze Legal Geek otrzymasz gwarancję aktualizacji w przypadku zmian w prawie mających wpływ na ich treść. Bez względu na ilość niezbędnych aktualizacji, przez okres 12 miesięcy będziemy dbać o zgodność Twoich dokumentów z obowiązującym prawem.

Dopasowane do różnych
form działalności

Dzięki stworzonemu przez nas rozwiązaniu możesz wygenerować dokumenty bez względu na rodzaj prowadzonej przez Ciebie działalności. Jeśli zdecydujesz się na zmianę formy działalności, na przykład z nierejestrowanej na jednoosobową działalność gospodarczą, możesz to zrobić bezpłatnie, wystarczy, że zaktualizujesz dane w formularzu.

Dokumenty gotowe
do umieszczenia

Wygenerowane dokumenty dostępne są w formatach: PDF, HTML oraz tekstowej. Jedyne co musisz zrobić, to zamieścić je w odpowiednim miejscu u siebie w serwisie.

Misją Legal Geek jest dostarczanie profesjonalnej obsługi prawnej w sposób przystępny i zrozumiały. Wierzymy, że prawo jest narzędziem rozwoju biznesu, a prawnik partnerem przedsiębiorcy.

legal geek logo transparent
Znajomość procedur, regulacji prawnych oraz doświadczenie wynikające z wielu lat praktyki i specjalizacji wykorzystujemy do znalezienia najlepszego sposobu zabezpieczenia Twoich interesów i ich skutecznej ochrony. Pomagamy w odnalezieniu się w skomplikowanych, specjalistycznych kwestiach, wyjaśniamy, doradzamy i wspieramy na każdym etapie współpracy. Naszą misją jest zapewnienie poczucia bezpieczeństwa naszym Partnerom, w relacjach opartych na prostej, jasnej komunikacji.

Wyróżnienia Legal Geek

eDukatCashlessCongress

e-Dukaty 2022

Nominacja w kategorii Usługa wspierająca FinTech

Kobieta E-Commerce 2022

Wyróżnienie dla Zofii Babickiej-Klecor w kategorii Innowacja E-commerce

Sukces Pisany Szminką Bizneswoman roku 2019

Zofia Babicka-Klecor finalistką w kategorii Liderka w Nowych Technologiach

Rising Stars Prawnicy - liderzy jutra 2019

Tomasz Klecor wśród nominowanych młodych prawników

lider it_1Lider IT

Liderzy IT 2019

Nominacja w kategorii E-commerce Innovation

Pomorskie Sztormy 2018

Nominacja w kategorii Młoda Firma Roku

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii Produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową

lider it_1Lider IT

Liderzy IT 2017

I miejsce w kategorii E-commerce Innovation

Najczęściej zadawane pytania

Nie, dokumenty w Kreatorze Legal Geek można kupić w ramach działalności nierejestrowanej oraz posiadając działalność zagraniczną. Należy wówczas w podsumowaniu zakupu oraz w formularzu wybrać brak NIP-u i w kolejnym kroku jedną z proponowanych opcji.
Tak, posiadając aktywną licencję na dokumenty można dowolną ilość razy edytować formularz i pobrać je w zaktualizowanej wersji. Jedynym polem niepodlegającym edycji jest pole z adresem www sklepu.
Nie, licencja na dokumenty wydawana jest dla jednego sklepu. Dokumenty są indywidualnie dopasowane do działalności, tak więc każdy regulamin może być inny. Mając jednak kilka sklepów w obrębie jednej działalności wystarczy kupić jeden Pakiet E-Sprzedawcy, a do kolejnych wystarczy już pakiet Regulamin sklepu internetowego.
Polecamy zakup Pakietu E-Sprzedawcy, gdyż jest to kompleksowy zestaw dokumentów niezbędnych do legalnej sprzedaży w internecie. Prócz regulaminów i polityki prywatności zawiera również wzory wewnętrznych dokumentów RODO, których klient nie widzi, ale są niezbędne w czasie kontroli.
Nie, opłata za licencję jest roczna i nie ma możliwości płatności w ratach.
Rabat dla klientów Take Drop nalicza się automatycznie po przejściu z tej strony do podsumowania zamówienia.
Tak, nasze dokumenty zostały zaktualizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Każdorazowo, gdy zmienia się prawo i ma to wpływ na działanie sklepów internetowych udostępniamy naszym Klientom z aktywną licencją niezbędne aktualizacje.

Rozpocznij legalną sprzedaż w swoim sklepie internetowym!

Odbierz rabat i wygeneruj wszystkie niezbędne dokumenty prawne.
Odwiedź nas na Facebooku, Instagramie i LinkedIn!
Bądź na bieżąco, obserwuj nas w mediach społecznościowych!